På allmän begäran

En kille konstaterade på krogen igår att jag inte har bloggat sen den 25 februari..! Eheh, ska bli ändring på det :) Det har väl hänt en del sen dess. Massa nya shoppingfynd och faktiskt ett nytt leende, haha ;) Yupp, tandställningen är bortaaa! :D Huuuur skönt som helst, det går inte att beskriva. Ska slänga upp en bild sen någon dag :)
Just nu sitter jag på tåget på väg till åre. Aaaah, har längtat länge efter den här dagen! Åker upp idag och hälsar på världens bästa Julia, och stannar tills på onsdag. Vi ska åka skidor, äta ute, gå på afterski och dansa. Woop woop!


Något riktigt oväntat hände precis när jag klev på tåget. Hade precis blivit avvinkad av mamma, syrran och daniel, och dem första personen jag ser när jag kliver på är självaste Andreas Kårström! :D Har inte sett honom på evigheter, så det var så himla roligt! :)
Kom dock precis på att jag glömde mina strumpbyxor hemma. Mindre kul.. Luftmadrassen, lakanen och handduken tog upp 85% av väskan, så jag fick välja kläder smart. Strumpbyxorna är ju ett bra basplagg och går att använda till mycket, men de är alltså kvar hemma. Har ju ett par på mig, men att använda samma strumpbyxor 4 dagar i streck känns ju sådär ;) Jaja, får lösa det på nåt vis.
Gah, internetuppkopplingen är ju sämst, får skriva mer sen :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0