We've a lot to learn

Åååh, sitter och lyssnar på Jason mraz's nya låt. Så fin.



Sitter hemma i soffan just nu. Det har varit en ganska skum dag faktiskt. Det började med att jag somnade suuupersent igår kväll, halv fyra kanske? Sen gick jag upp strax efter sju och åkte på personalmöte. Sen åkte jag upp och hälsade på på min gamla gymnasieskola. Faktiskt kul att vara där igen, träffa alla lärare och återuppleva lite minnen. Se trappan vi sprang ut på i juni. Åh..

Bild lånat från fb :)

Alltså. Saknar den där sista tiden så himla mycket! Det är nästan så att man får tårar i ögonen.. Våran stockholmsresa, champagnefrukosten, all väntan i klassrummet, när vi skrev i studentmössorna, minuterna innan vi sprang ut på trappan. Blandade känslor. Lycka. Sorg. Upprymdhet. Adrenalin. Vi lämnade den trygga skolan bakom oss. Framför låg bara okänt vatten. Ingenting skulle bli sig likt. Lycka. Sorg. Upprymdhet. Adrenalin. Vetskapen om att ingenting någon skulle bli som det varit. Saknad.


Iaf, när jag kom hem från gymnasiet lade jag mig i soffan och kollade på project runway (till kl 1 ungefär). Klockan HALV FYRA vaknar jag av att massas frisörska ringer och säger att hon har missat sin klipptid. Ehehe. Upp och duscha, sminka sig och skynda sig till jobbet ;) Det var faktiskt rätt mycket folk idag, hade nästan full matsal ett tag, trots att det är mitten på januari, sämsta månaden på hela året :)
I morgon väntar jobb, på fredag blir det en sväng till hudik och sen blir det jobb resten av veckan.
Puss!





Kommentarer
Postat av: kaje

Jaa det är lite sinnessjukt hur mycket man kan sakna allt det där. Borde inte riktigt få vara tillåtet egentligen. Vi måste verkligen se till att det blir av med den där reunionen. Vore alldeles underbart! :)

2012-01-22 @ 20:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0