the wishlist

JAG LÄNGTAR EFTER:


Åka skidor. Har tävlat i alpint i många år, men har inte hunnit åka något i år! :(

Sol. Sommar. Värme. Thailand någon? ;)

En grym tjejkväll med mina underbara brudar.

En reunion med min snygga klass.

Lön. hehe. 

Tills jag får ta bort det förbannade metallskrotet från mina tänder. AAAAH.

Att träna.

En ny garderob.

Min underbara vän Julia.

Åre.

Sängen.


Det är mycket man längtar efter :) Dock kom jag precis på en sak, och det är att jag har så himla svårt att leva i nuet! Jag planerar/längtar/nojjar bort hela dagarna och tiden bara försvinner.. Sjukt jobbigt. Måte försöka leva i nuet!
Ikväll har jag varit och hälsat på min mormor och sen har jag jobbat. Mycket folk ikväll med faktiskt. I morgon ska jag följa med mormor till sjukhuset och sen är faktiskt kvällen öppet för förslag :) Är sugen på att bara gå ut och ta en drink, men jag vet inte :) Sen är det jobb lördag och söndag!

Sen får man ju inte glömma att Sveriges snyggaste kändis nyss har blivit singel, haha ;) Dessa bilder tog jag i Gävle i somras :)
Ni får säga vad ni vill. Han är snygg, så är det bara (haha, förlåt daniel..) ;) vet iaf att en viss kollega håller med mig till 100 % ;)





Kommentarer
Postat av: Julia

jag vet hur du kan få tre stycken på samma gång!

ps. saade kommer ju faktiskt till åre ;)

saknar dig med <3

2012-01-20 @ 19:56:41
URL: http://diabetesjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0