Tisdag natt

Hej! Länge sen! Med mig är allt bara bra. Har haft en fullspäckad helg och en fartfylld måndag och tisdag, but I'm back :) i morse var jag på blodcentralen och gav blod. Tydligen hade jag höjt mitt blodvärde hela tre enheter! Stolt tjej;) jag som alltid haft så lågt:) blev tappad på 4,5 deciliter blod, och det gick på under fem minuter! Dock höll jag på att svimma när jag klev upp. Allt svartnade och sköterskan började rusa fram mot mig, haha. Men jag fick tillbaka balansen och gick ut och satte mig i väntrummet och drack lite juice:)
Att ge blod tycker jag är en väldigt bra sak som fler borde göra. Det gör inte så ont, och man räddar faktiskt liv. Det är en rätt häftig känsla :)
Ikväll jobbade jag, samma sak gäller nog i morgon med:) puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0