Tillbaka från de döda ;)

Hej alla!:)
Haha, efter en intensiv jobbhelg börjar jag känna att jag lever igen, haha:) jobbade 9:30-03:00 på lördagen (nästan 18 timmar...) kom hem, tvättade håret och somnade halv fem. Sov 3,5 timme, tog mig upp och åkte till jobbet. Väl där gick det ju bra, problemet var att ta sig upp ;) jag jobbade hela dagen innan Hanna kom och bytte av mig. Sätter mig i bilen och känner tröttheten bara skölja över mig. Äntligen hemma skulle jag bara klä av mig mina tighta jeans och sova en sväng när jag kände något i bakfickan: condis nyckelknippa... -.- självklart fick jag åka tillbaka med dom. Sååå klantigt, haha ;)
Efter jag hade ätit middag somnade jag. På KÖKSGOLVET, hahaha!:)
Sen blev det faktiskt film och mys med familjen :)

Nu framöver väntar roliga saker:) det ryktas om personalfest, utgång med tjejkompisarna, en åreresa och något kul med Daniel och hans kompisar :) problemet är bara att få tiden att räcka till, haha;)
Nej, nu ska jag lägga mig:) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0