Den 10 januari 2012

Hej! Dålig uppdatering - tell me about it. Men nu är jag här! :D Jag hade ett bra nyår och lyckades fixa en helt okej nyårsklänning i sista stund :) Efter nyår har det väl inte hänt så mycket. har jobbat i princip varje dag, men nu var jag ledig måndag kväll, hela tisdagen och onsdag dag. Två hela dygn! Ibland behöver man det, även om jag (oftast) tycker det är väldigt kul att jobba :) Det har varit så sjukt mycket folk under jul, nyårs- och trettonhelgen! På condis hade vi fullbokad på lördagen redan INNAN fredagens sittning. Det ringde så himla mycket folk som ville komma dit och äta, men det var ju tyvätt fullt :( 

Idag har jag passat på att sova ut ordentligt, sen åkte jag och daniel ut på en skotertur, trots de 14 minusgraderna. Jag hade på mig: Fleecestrumpbyxor, legging, mjukisbyxor och sjukt tjocka överdragsbyxor. På överkroppen hade jag linne, långärmad tee, t-shirt, en till tröja, fleecetröja och min fred perry-tröja med condistryck och en tjooock jacka på det och världens största halsduk ;) Jag HATAR att frysa ;) Det var faktiskt kul, om än rätt läskigt, karl min körde ju för fan i 140 km/h. INTE okej ;) Dessutom stegrade han skotern och hoppade och hade sig. Ett tag ville jag bara dö.. ;)

Bilder från förra vintern :)

 

 

Sen tittade jag och daniel på filmen "A little bit of heaven", och åååh... Vilken sorglig film! Jag grät ju floder! Väldigt fin, och stundtals rolig, men så fruktansvärt sorglig. Se den!

Härom dagen träffade jag mina sjuukt efterlängtade klasskompisar! Åh, det var så himla kul att träffa dem! Vi åt gott, pratade ganla minnen och hade en försenad julklappsutdelning. Jag fick min julklapp av mickis, och fick en nyckelring, ett par fjäderörhängen och ett sjuukt snyggt virkat linne. Kommer bli så snyggt till en solbränd mage och ett par jeansshorts i sommar ;) Alla vi jobbar/pluggar ju nuförtiden, så det är så svårt att träffas allihopa, men när man väl gör det är det sååå kul :) Lägger in en bild från stundentbalen i somras där de flesta är med :)

För övrigt så saknar jag min fina, underbara vän Julia! AAAH, måste åka och hälsa på henne i åre snart :) Fan vad kul vi ska ha då ;)

Snodd från fb (hoppas det var ok!) :) Julia i mitten. Måste förresten köpa nya skidor.. De jag använde senaste är från mina dagar som tävlande i alpint; ett par 140's ross. Men vi ska åka skidor och ha det allmänt BÄST! :) Puss på dig underbara du :)

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen. I morgon ska vi äta kinabuffé och uträtta några ärenden, sen blir det jobb för min del! PUSS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0