Nyårsklänning säljes! :)

Hej alla söta!
Idag har jag varit i bollnäs hela dagen. Min underbara farmor fyllde nämligen 80 år! :) Vi åt på restaurangen Akropolis, där maten faktiskt var riktigt god :) Hade en jättetrevlig dag och kväll faktiskt :)
Sen så råååkade jag gå in i en skoaffär med rea.. SUCK. Självklart kunde jag inte låta bli att köpa två par skor, hehe ;) Visar i morgon innan jobbet! :D

En tråkig sak är att nyårsklänningen jag har köpt är för stoooor! :( Det är en lång historia. provade den i gävle i crémefärgad i strl s som var för stor och den fanns inte i xs. Provade den därför i svart i xs, som satt hur bra som helst. Expediten ringde till Birsta i Sundsvall och lade undan en åt mig i strl xs och crémefärgad som min kusin köpte ut åt mig. Jag får hem den - och den är för liten! :( Det skilde en hel del i storleken!? Haha, och det var innan jul, så jag kan inte skylla på julmaten heller ;) Så Sanna fick byta den till strl small, och vad händer? Jo, den är för stor! Klänningshelvete... Jag har ju rätt markerad midja, och klänningen sitter skitdåligt, plus att den har en tendens att glida ner :'( Så är det någon som vill ha en klänning från Bik Bok by Whitney Port, créme/guldfärgad, riktigt snygg, nypris 699. Hör av dig! Hittade bara bild på den i svart...

 

Perfekt till nyår :D Dock är jag nu utan nyårsklänning. Hehe. Har egentligen massvis med klänningar som ligger och skräpar i garderoben, men man vill ju ha ngt nytt... Jaja, i värsta fall blir det en panikshoppingtur på lördag, haha ;) I morgon och fredag väntar iaf jobb på condis! :D puss och god natt!


Kommentarer
Postat av: Marica

Vilken storlek hade du velat ha?

Jag har en XS som jag ska sälja ut.. aldrig använt den.. Intresserad?

dock tänker jag inte ta 699 kr för den, säljer den till specialpris om du är intresserad.

2012-01-08 @ 19:02:01
URL: http://zetterquizt.tumblr.com/
Postat av: Sofia

Hej!

Grejen var ju att jag hade tänkt ha den som nyårsklänning då jag tycker att den är lite prålig att ha på en "vanlig fest" liksom... Men tack ändå! :)

2012-01-19 @ 00:20:02
URL: http://sofiamyfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0