Nattlig bakning

Hej!
Jag har nyss tagit ut sista plåten med lussebullar ur ugnen. Det tog lite längre tid än jag trodde, hehe ;) Hittade ett superbra recept På min kollega Jennies blogg! Ska försöka komma ihåg att fråga henne om jag kan länka till det :) Dom blev riktigt goda! Fast jag är ju ganska klantig av mig (haha, jag brukar lyckas med det mesta ;) ) och var inte jättefin när degen var klar:D (det såg värre ut på riktigt) :
Skapligt fint ;)
Förlåt för lite suddig bild :( Det blev både lussebullar och lussekatter, ännu ett tips från Jennie! :D

Igår var jag och daniel ute och åt och drack lite vin. Riktigt gott var det :) Sen åkte vi hem. Jag lyckades somna kl elva (!), men vaknade klockan 02 och var KLARVAKEN. Låg vaken och vred mig till klockan åtta på morgonen innan jag äntligen somnade om. Blä. Fattar verkligen inte varför jag inte kan sova. Fick en superfin blombukett av daniel igår kväll, men vid fem-tiden i morse hade de redan börjat ducka! :( fick åka in till blomaffären och klaga, men jag fick nya blommor, tack och lov :) Sen åkte jag och mamma och hälsade på <3 på sjukhuset.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite tror jag. Ska försöka sova ut i morgon för det kommer bli en hektisk helg. Jobbar i morgon från 16-01, på lördag fån 09-03 (18 timmar...) och på söndag ska jag upp tidigt och julhandla. Det börjar krisa! Har inte köpt en ENDA julklapp och det börjar kännas stressigt.. Det är ju bara lite drygt två veckor kvar till jul! :o
Mej, nu ska jag sova. Eller ja, försöka iaf ;) pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0