Jo, jag lever! ;)

Hej! FÖRLÅT för urdålig uppdatering, men har verkligen haft fullt upp hela helgen. Jobbade 30 timmar fredag och lördag, jobbade söndag kväll och jobbade långpanna idag. Puh! I morgon ska jag upp tiiidigt (kl sju =( ) för p-möte! Sen blir det mer jobb på kvällen :) Nu är vi iaf äntligen klar med julborden! Man hinner bli skapligt trött på julmat ;) 

Jag har iaf lyckats handla klart alla julklappar (förutom en liten grej) och det känns riktigt skönt. Det enda jag inte har hunnit göra är att baka julgodis! :( måste hinna baka!
Dagens tråkiga är att jag troligen överansträngt min handled - igen... Sjukt jobbigt. Det blir så när jag jobbar så mycket som jag gör, och det tar sån himla tid innan det blir bra igen. Det är bara att dra på sig det dumma handledsstödet igen...
Här hemma har det iaf snöat som bara den! När jag och Christian jobbade igår fick vi gå ut och skotta säkert 7 gånger på 4 timmar... Det var nån som sade att det har kommit uppmot en halvmeter snö på bara de här dagarna! :o nej, nu måste jag verkligen försöka sova :) Ska upp om sex timmar!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0