It's like one of those bad dreams when you can't wake up..

Idag har varit ännu en tuff dag. En av de allra värsta. Det gör ont. Det är jobbigt. Man önskar att allt är en otäck dröm. Men det är det inte.

Jag ska försöka fokusera på det positiva, men jag har svårt att vara glad.. I morgon ska iaf jag vara hemma på dagen, klä julgranen och slå in de sista julklapparna och baka lite mer julgodis. Mysigt. Julen kommer att spenderas i bäckan med min fina familj och släkt. Torsdag och fredag kväll består av jobb. Bestämde mig även för att jobba juldagen. Hade egentligen inte tänkt göra det, men eftersom omständigheterna ser ut som de gör, och att släkten kommer hit istället för att vi ska åka till Sundsvall så funkar det. Tycker faktiskt ändå att det är lite överskattat att gå ut på juldagen. Man tappar bort sina kompisar, det är trångt, man kommer ingen vart, man kommer inte fram till baren och man kan inte dansa. Då är det nästan roligare att stå bakom baren och slänga ihop en massa goda drinkar!:D dessutom är dricksen man får inte helt fel.. Brukar landa på 500-600 spänn VAR. Och då är vi ju ändå 6 pers i baren, garderobsfolk, diskplock, entré osv :)

Nej, nu ska jag försöka koppla bort jobbiga tankar och måsten och bara sova. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0