dumma blogg.se

Gaah, ett helt inlägg raderades i samma stund som jag postade det! WHY?
Iaf, har ni hört talas om vattentortyr? Då man droppar vatten på den torterades panna (t.ex), oregelbundet, från hög höjd och under låång tid, tills den torterade helt enkelt blir tokig. Det är menat att vara en av de smärtsammaste tortyrmetoderna som finns. Känselnerverna på det utvalda stället stimuleras så tätt och så långvarigt att dropparna inom kort upplevs som oerhört smärtsamma. En form av vattentortyr upplever jag just nu, fast kanske inte lika allvarlig ;) Det är nämligen så att det DROPPAR utanför mitt fönster! Har sängen alldeles bredvid fönstret och det har låtit "dunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunk" i snart 2,5 timme. Ge fan liksom. Det låter högt på det förbannade plåttaket och det är alldeles vid min huvudkudde. Dessutom droppar det fort, typ min hjärtfrekvens gånger tre, så jag blir skitstressad av ljudet, haha! Det är det enda jag hör, och kan inte tänkapå något annat än ljudet. Gaah, blir helt tokig! ;)



Dagen då? Jo, igår frågade sofia mig om jag ville följa med henne och Julia på coldplay nästa sommar, men tyvärr tog biljetterna slut! :( Även fast stackars Sofia kämpade i typ fem timmar :( Annars hade det varit så jäkla mysigt :) Typ ta in på ett hotell, mysa på uteserveringar, dricka vin, gå ut på krogen och bara ha det mysigt vi tjejer :D jaja, det får bli en annan gång, för coldplay är ju inte ett måste när man ska genomföra en mysig tjejweeked :)
Sen åkte jag och hälsade på mormor och sen bakade jag knäck, som faktiskt blev sjukt bra! :D jag ska baka något mer julgodis, men vet inte vad... Någon som har en idé?
kanske  rocky road fudge..?


I morgon ska jag uträtta några ärenden på köpingen och sen ska jag hälsa på mormor igen och sen jobba.
Vänta lite, jag tror det har slutat droppa!!! :D :D :D Nu får jag äntligen sova, haha :D puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0