Då håller vi tummarna för att det ska funka;)

Då hoppas jag att detta mobilskrivna inlägg ska publiceras ;)
Idag har jag varit och hälsat på mormor. Vi myste, åt lussebullar och tittade på lucia på svt play. Blev en mysig dag!:) sen tog jag bussen hem och åkte och jobbade. Hade 25 pers bokade, men det gick bra:) det satt en kille i baren som pratade en massa (till och med mer än mig, haha:D). Han fråga tillslut hur gammal jag var. Jag tycker att det är kul att låta folk gissa min ålder (det är typ aldrig nån som svarar rätt..), så jag bad honom gissa:
Killen: "nee, asså jag är så dålig på sånt här!"
Jag: "haha, men du ska få lite hjälp att gissa rätt: folk tror ofta att jag är äldre än vad jag är."
Killen: "jaha! Jaa, men då.. Då gissar jag.. 27!"
Jag: ...?!

Jag är 19 fucking år! What the fuck? Han påstod sen att det var mitt sätt att vara som fick mig att verka äldre. Att jag var mogen typ. Det vet jag inte om jag köper. Hej åldersnoja!

Nu ligger jag i sängen och ska sova. I helgen väntar jobb, jobb och åter jobb. Men jag är taggad!:D sov gott alla fina:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0