Bränt alldeles för mycket pengar idag!

Gaah, har ju för fan ångest. Har handlat klart alla julklappar utom en, men har bränt aaaaalldeles för mycket pengar :( Som tur är så är några av julklapparna saker som jag ska dela med mina syskon, så en del pengar får jag ju tillbaka :) Dock känns det så himla skönt att jag nästan är klar! :) Det hände dock en dryyg sak i samband med julklappsinhandlingen, men det kan jag inte berätta om ifall personen i fråga läser min blogg ;)
idag tyckte jag att jag skulle ha så mycket att blogga om, men nu är skallen tom. Är alldeles för trött ;) Ska sova nu! Ni får stå ut med att det blev meningslöst inlägg ;) Slänger in en bild på mig och mina två syskon från julafton för flera år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0